Bugun detaylıya girdim. Bütün organ ve işlevlerine bakıldı fakat kilolu olmam yani gobek yag dokumun fazlalığı ve plesentanin onde olmasi sebebiyle bana renkli ultrason görüntüsü verilmedi. Net olmayacağı icinmis. Sebep olarak da bunlar soylendi. Merak ediyorum kilolu arkadaşlar detaylıda renkli yüz çıktısı alabildiler mi yoksa doktor mağduru mu oldum?