humanisa bence gayet iyi zaten sana doktorun söylüyor gelişiminden bahsediyordur.gelişimi ileride gidiyır yada geride gidiyor diyordur.her doktor bunu söyler.benmkinin boyu ve kemik yapısı iki hafta ileride gidiyor ama kilosu boyuna orantılı olmadığı için bir hafta geride gidiyor.boyu uzun olcak bebeğinin bu genden alıyor demişti.sen bol bol muz süt ve kaşar peyniri tüket.sonucta her bebek doğduktan sonraki kilosuyla kalmıyor.yeterki sağlıklı olsun sende kafana takma böyle seyleri