Cansutgy91 Nurgulll_ evet bu ayki adetimi bekliyorum olmazsa mutlaka alacağım. Amin hayırlısı olsun Allahım isteyen herkese versin
Esisee Cansutgy91 ben ilk istediğim ay kimyasal gebelik yaşadım piskolojik olarak etkilendim üç ay çok zor geçti her adet tarihi geldiğinde gene mi die kendimi yedim bitirdim 4.ay ovulasyon testi almaya karar verdim sonuç 7 aylık gebeyim :)
Cansutgy91 Esisee aynı şeyleri yaşadım bende düşük yaptım ilk adetten sonraki ilk ayım kafayı yicem bebek var mı yok mu diye olmazsa alıcam ovulasyon testi
24Guloos_61 Cansutgy91 canim owulasyonla hamile kalan coo oluyo ama bazen oda ise yaramiyo kendimizi coo baglamayalim.bence al dene ama olmazsa daha cok yipraniyosun bizim eksigimiz sabredemiyoruz bekleyemiyoruz we istedikce uzerine dustukce olmuyo malesef Cansutgy91
Cansutgy91 24Guloos_61 evet canım doğru diyosun benim etrafımda hamile olan tüm arkadaşlarım umursamadan hamile kaldılar bizde hevesleniyoruz bakalım Allah hayırlısını versin
Umutherdaimvar Cansutgy91 ben bu şekilde hamile kaldım🙏🏻 İnstagramda birgebeningunlugu diye bir sayfa var kullanısını anlatıyor hatta kendi sattığı testlerde güvenilir aklınıza takılan bişey olursa sorabilirsiniz