Selam kizlar,ben 6 haftalik hamileyim 2 ci cocugum ve sabah ic camasirimda kan gibi ama daha koyu leke gordum,once onemsemedim ve aksama dogru kziimla disardan gelirken karnima bi sanci girdi ve hemen eve geldim gorduyum sey sabahkinin 3 kati kandi,hemen esime soyledim ama hastaneleri aradik cevap vermedler,saat gec oldugundan benim kendi doktorumda haftada 3 kez calisiyo ve bu gun yatin calismiyo,is gunu diyil,esimde yarn erken kalkp bir yer bulup gideriz dedi,oda cok endiselendi bende,pazartesi kendi doktoruma gidicem,ama yarn kim olursa olsun bi doktur bulup gitmeliyim,ve pazertesi aksam biz baska sehire yolculuk yapcaz oyuzden cok endiseliyim ya bebeye bisey olursa 😪