metehan2 6-7 saattir regl ağrısı gibi ağrım var arada saniyelik sert sancı gibi oluyor bi fikri olan var mı?
Senemhifa metehan2 düzenliyse doğum sancısı olabilir canım.çatı muayenesi oldun mu açıklığın falan varmıydı
metehan2 Ağrı hiç geçmeden sabit duruyor düzensiz aralıklarla 1-2 saniyelik sert sancı giriyor belime. Ağrı sabit hiç geçmedi 6-7 saattir
Tugbax68 metehan2 canım doğum sancıdıysa şiddeti ve saniyesi artar duş al uzan yalancı sancılar bu şekilde gideriliyor