Beyazlale aynen ondada ışın var farklı mıki acaba o . Valla başta düşük riskim vardı gitmedim 2.5 ay sonrada yaptırdm bir kere ondan sonrada bekledim gene iki ay mecburen bayramda temiz olsun diye gene aldırdım ne kadar az aldırsam okadar kar düşüncem🤷🏻♀️ Gitmiyor ama evde mecburen idare ediyorum iki üç milyar para dökmüşümdür iki senedir tamda azalmıştı aynen benimkide 😕 bebişlerimiz sağlıcakla doğsunda olur inşallah hepsi 😊