Progestan vermedimi sana doktorun?bendede olmuştu progestan hapı ağız yoluyla kullandım bide iğne verdi.iğneyi üç günde bir oldum hapı sabah akşam kullandım.hatta benm vajinadanda kan geldi.dinlenceksin ağır kaldırmıcaksın yormıcaksın kendini ayaklarını hafif havada kalcak şekilde sırt üstü uzan.bide çok panik ve korku yaratma kendine bebeği etkilemesin.