mujde_65 Arkadaslar meraba ben 6 hafta 4 günlük hamileyim benim 1 2 kez kahverengi iltapli bi lekenmem oldu acaba kötü birşey mi doktora gitmeli miyim ??yardımcı olursanız çok sevinirim
Hzlhakko mujde_65 doktora görünmen gerek Benimde vardı düşük önleyici fitil kullanıyorum hala cinsel ilişki falan yasak önlem alınmalı