Yasemin6161 bende buralarda bekleyeyim. Arkadasım geçen ay Doğum yaptı Karadeniz de 2500 demişti yanlış anımsamıyorsam. Ama şöyle bir durum varmış Doğumdan sonra bir dilekçe yazıp 800 tlsi geri alınabiliyormuş hastaneden. AklınıZda bulunsun eğer özelde düşünüyorsanız Doğumu o konuyu da araştırın derim