Fatmabltc 33 haftalık hamileyim oldugum yerde terliyorum sürekli ayakta durmuyorum birazcik evi toplasam ayaklarımın altı hemen agriyor hemde çok agriyor bi fikri olan var mı?
mrsdoruk Fatmabltc bunlara ek ayaklarım şişiyor ödem var ağrıyı bir de gel bana sor canım :( son zamanlarda böyle oluyor ne yazık ki
Mervemim 33+3 üm aynı canım terlemek ayak şişmesi varda belimin agrısı olmasaydı yeterdi :/ ben buzlu ayran yapıp kendime içiyorum hem ferahlatıyor hemde sağlıklı
Sevimmmm Tugbax68 yazıp resmini attım bol su iç. Dinlen devam ederse gel dedi enfeksiyon vardı idrarımda ondan süphelendık. Suan izinde pazartesiyi beklicem