Haribo42 hastane çıkışları yani 50 cm olanlar ilk doğduğunda oluyor ancak kesinlikle 0-3 ay olarak kullanılmıyor. Ben sadece 1 ay giydirebildim. Boydan küçülüyor. Benim tavsiyem bir takım 10’lu iki takım 5’li yenidoğan alın 1 aydan sonra kullanacaklarınızın hepsini 3-6 ay alın. Badiler zıbınlar hepsi kısa gelmeye başlıyor. Ayaksız olanları tercih ederseniz daha uzun süre kullanırsınız.