Yerinizde olsam bir doktora daha giderim aynı şeyi söylerse hiç riske atmam kendimi 2 doktorda catı dar normal dogum zorlar derse elbet bizden daha iyi biliyordurlar diye düşünürüm .. muhakkak bi doktora daha gidin arkadasımında catısı dardı normal dogum yaptı 26 saat sancı ve çok dikiş .. 20 gün ne oturdu ne yatabildi . Bn sezaryen olupta 20 gün oturamayanını hiç görmedim . Hakkınızda hayırlısı olsun inşAllah