Mrvt Merhaba 21 haftalık gebeyim ve plt yani trombosit değerim gittikçe düşüyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Ne gibi tedaviler uyguluyorsunuz?
Mmne_3 Mrvt Canım ben böyle bi sıkıntı yaşamıştım hamilelik te kortizon içilebiyormu pek bi bilgim yok ama belli bi değerin altına düşünce kortizon veriliyo bir kaç tedavi şekli var takip edilmesi gereken bi durum buarada değeriniz kaç
Canoglum001 Mrvt Mrvt kanınız cok sulu demekki en az 130 olması gerek.iki dogum şeklinde de tehlikeli bir durum cunku.tedaviye başlayın bir an once
Mmne_3 Canım ben böyle bi sıkıntı yaşamıştım hamilelik te kortizon içilebiyormu pek bi bilgim yok ama belli bi değerin altına düşünce kortizon veriliyo bir kaç tedavi şekli var takip edilmesi gereken bi durum buarada değeriniz kaç
Mrvt Mmne_3 anladım canım bana ilaç vermedi henüz şuan plt değerim 105. Biraz daha düşerse riskli dedi doktorum
Mrvt Canoglum001 70 lere düşünce tehlike arz ediyormuş öyle söyledi doktorum. Benim merak ettiğim ettiğim şey bebeğe bi zararı var mı acaba
Hayal_Demir Benim de trombositim dusuk cikti. Dr hamilelikte dusebiliyor korkulacak bir sey yok su an dedi. Ne ilac verdi ne baska bir sey soyledi.
Mrvt Hayal_Demir aynen bana da ilaç vermedi sanırım biraz daha düşerse başlayacak. Ve şöylede bi durum varmış bu değer 70 in altına düşerse üniversite hastanelerinde Doğum yapmak zorundaymışız. 😐
Mmne_3 Mrvt bebeğe bi zararı yok 70 altı tedavi gerektiriyo ben tam 70 sezeryana girmiştim doğumdan sonra tedavi olmuştum kontrol altında oldukça bi sıkıntı olmaz endişelenmeyin