Kizlar 37+4 gunluguz misafirlikten gelirken islanma hissettim sonra Yavas Yavas Islandi ustum birden bosalmadi yani simdi hastaneye geldik sanci yok nstye bagladilar oniki saat beklicekmisim sanci gelmezse suni sanci vericekler ilk dogumumu otuzdokuzuncu haftada sanciyla baslamisti ve cok zor dogum oldu simdi tecrubeli annemlerden yardim istiyorum neler yapayim sanci gelene kadar hastane odasinda rezene ve papatya acilmayi kolaylastiriomus Onu aldiricam
Yurtdisindayim suan da ilk cok fazla dillerini de konusamiorum kendim nasil kolaylastirabilirim beklerken Bana nolur yardimci olun