Tam bu haftalarda çok normalmiş. Bende korkudan acile gitmiştim gece. Magnezyum eksikliğinden veya gaz dan dolayı olabiliyormuş. Tuvalete çıkıp çıkmadığımı sormuştu doktorum. Kabızlıkla bağlantılıymış. Ben hiç biley yapmadığım halde ağrıyodu. Tam 11. Haftamdı gittiğimde