hdad oyy kurvan olayım ben o kızçeleree 🧚♀️🧚♀️🧚♀️❤️❤️❤️
Rabbimmm sağlıkla sıhatle kucağına almayı nasipppp etsin🙏🙏🙏
tüp bebekmiydi!normalmi!benimde temmuzun 18 inde rabbim izinverirse iki tane embriyo naklim var arkadaşım hamişlerin duası kabul olurmuş bana bi dua okurmusun🙏