Busiili97 aynn cnm öyle daha mantıklı valla bizde taşınmayı düşünüyrz inşAllah 6 7 ay sonraya buyuzdn de oda yapmadık sadece halı oerde dolp alcaz inşAşlah sepet beşik bide odamıza aldk okdr. Dolap alcz cünkü eşyalr vs sığöaz mecbur e almşknde iyi bişi almk lazm dedik bakalm☺️Allah kullanmayı nasio etsn hepiöize