hunilimom kalbimm bazen bebegin hareketi de oluyor diye biliyorum bende de aynı oluyor 50 60.oluyor sonra hep 20lerde kalıyor
AyazEfeninannesi kalbimm o bebeğin toplanmasıymış kasılma oluyo sanırım benimde 80 lerde falan çıktı onlar mı oluyor dedim hemşireye yok onlar başka bişey dedi ama sancın var gözüküyo biz anlıyoruz dedi ben hala o nst sonucunu çözemedim😂😀
kalbimm hunilimom hunilimom yok bana sancı dedi bitane çıkmş dedi ultrasnla felan baktı bişey demedi. benm bebeğimin başı aşşağıda
kalbimm defnefunda sadece nstde bitane çktı. onun haricinde bebeğin başı aşşağıda oldgu için sık tuvalete gdyrm ve bebeğim baya hareketli arada da bi yere toplanyo
kalbimm Zeynnep yok canım bağlamadı . iki hafta sonra kontrole gel dedi . ama benm aklıma takldı ilk hamileliğm de
hunilimom kalbimm başı aşağıda olsun kanala girmedigi sürece sıkıntı yok çok da önemli değil zaten sürekli şancı olması lazım ve yükselmesi lazım sancinin
Zeynnep kalbimm nst de sancı çıkıyor bağlamadıysa söyleseydin şikayetini bağlardı canım. Haftan ne kadarlık ? Rahim ağzı ölçünde iyiyse korkma.
defnefunda kalbimm ben en son kontorle 32 haftada gittim ve bebegim hala donmemis bebek dogum pozisyonuna sezaryanda olabilir dedi ama bilmiyorum benim.gibi olanlar varmı
kalbimm defnefunda inşallah döner canım az daha zamanın var hayrlısyla döner inşallah. bende rahm ağzı kısalğı vardı ben 19. haftadan beri hep aşşağıda taşıyorum o yzden erken gelebilir
defnefunda kalbimm hayırlısıyla bi dogum yapsam allahım sağ saglim almamı nasip etsin kucagimıza bebişlerimizi hepimize
kalbimm Zeynnep Zeynnep şuan 34+2 yim canım. btane çıktı ama bişey demedi. rahm ağzını bakmamıza grek yok artk bebek bzde dedi doğsada sıkıntı olmaz dedi. ama hala vajinal yoldam crinone jel kullanıyrm. braz daha içerde dursun diye