40+6 olduk hiç bir belirti bir sancı bir nişan hiç birşey yok ayaklarım davul gibi sis hava sıcak kızım artık sert sert tekme atıyor her gelen daha dogurmadin mi diye sorup duruyor onlarda iyice strese sokuyor beni bugün evi temizledim yürüyüşe çıktık eşimle 1 saat kadar yürüdüm karnım da toplanıyor sürekli 39 da gitmiştim hiç açılma felan yoktu 3 buçuk kilo kızım şimdi.ne kadar oldu bilmiyorum pazartesi kontorlum var doktorum bayramda gelmezse suni ile başlatırız demisti aklıma geldikçe comeliyorum eğiliyorum felan akşam da papatya çayı içicem bakalım nasıl olucak sizde durumlar nasıl neler onerirsiniz