Kızlar , bebeğimin kafası 2 hafta önden gidiyormuş 36. Haftadayız ama kafası 38 yani büyükmüş çatıma bakmadan sezeryan olur kafası büyük dedi 3100 gram dedi doktorumuz, sonraki hafta çatıma baktı basık ve dar dedi 3400 olmuş kilosu 38,5 haftaya gelesiye daha büyücek çatın dağılır dedi ilk önce normale alıp sonra sezeryana dönmek daha zor olur senin için dedi ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz çünkü daha çatıma bakmadan sezeryan dediği için sanki böyle uğraşmamak için yapıyormuş gibi geldi bana kafası büyükse büyük sonuçta eskilerde hep kaç kilo doğuyormuş bebekler yani anlamıyorum ben bunu, benim gibi olan var mı ya da yinede normal doğuran ? Yani ne yapmalıyım son anına kadar beklesem gitmesem hastaneye birşey olur mu bilemiyorum korkuyorumda , sonuçta bir sağlık sorunumuz olur sezeryana alır anlarım ama kafası büyük diye çok ısrarlı sezeryan demeye daha yani çatıma bakmadan sezeryan diye tutturması canımı sıktı açıkçası, varsa manisada normal doğurmayı ön planda tutan bir doktor ismi söyleyin lütfen ona gidip çatıma baktırıcam