Mthnblt Merhaba güzel anneler çarşamba günü hastaneye yatışım yapılacak sancım yok o zamanda gelmezse suni sancıyla normal doğum için deneyeceğiz biraz korkuyorum tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum🥰🙏🏻 Bu arada 40. Haftadayız
Vcan Mthnblt bayramın ikinci günü suni ile doğurdum. Saat 3 te almaya başladım 8 de doğurdum. Normal Doğum sancısı nasıl bilmediğim için karşılaştıramıyorum.
Hatis Korkutmak istemem ama hazırlıklı olun diye yazıyorum İnsallah sizinki kısa sürer 11 saat suni sancı çektim Hiçbir şekilde ara vermeyen (1 sn bile) bir sancı malesef Ayakta hafifliyor bir nebze ama yatarken efsane yani 😣
Zuhresule Hatis ben de aynı şekilde 14 saat cektim ama benim sancım vardi yani nstde düzenliydi ama sancımı hissetmiyordum açılmam da vardı ona rağmen çok uzun sürdü doğum ve çok acı cektim. Hiç açılma ve sancı olmadan suni sancı almak biraz kumar oynamak gibi. O kadar sancıyı çekip açılma olmayip sezaryene giren çok gördüm
Loya06 Yasemincifci şöyle diyim kendi sancın ara ara geliyo ve yavaştan geliyo suni sancı hiö durmak sızın sancı cekiyosun 1 sanıye bile ara vermeden o acıyı cekiyosun.
Hatis Yasemincifci Kendi sancımı hiç çekmedim bilemiyorum ama ikisinide cekenler Suni sancının çok daha ağır ve aralıksız oldugunu Normal sancının arada bir kesilip dinlendirdiğini söylüyolar Umarım o güne kadar hayırlisıyla kendi sancınız gelir
UcanHamile Suni sanci aldım 12 den aksam 5 e kadar. En son dakika da 1 e düşmüştü. Yavas yavas veriyorlar zaten. 3e kadar pek bisey hissetmemiştim 3 ten sonra normal sancı gibi zamanla sıklaşarak arttı. Saat 5te açıklık 8 cmdi
Hatis Zuhresule Evet bende korktum 11 saatten sonra ama şükür ki normal oldu 42 de geldi Bu bebisimde de tık yok 39 bitti çoktan 3.900 olduk ya suni ya sezeryan kapıda 😊
Zuhresule Hatis oh oh masallah ben 3250yi yırtılarak doğurdum ama ilk olduğu için herhalde :) senin kolay olur artık insallah 😊
Hatis Zuhresule Tesekkur edetim insallah İlki de 3.600 dü çok çektim sancıyı ama 3 saniyede çıkıverdi Darısı buna insallah 😊