37+2 günlüler hamileyim doktorum daha gün vermedi hamile kalmadan önce kendim ağda yapıyordum hamile kalinca düşük tehditi ve intihaptan dolayı jilete başladım cok tüylü yapım yok ama jilet etkiledi tabi suan kendim almak istesem de hiç bir şekilde yapamıyorum normal olarak ağdacıya cok utanıyorum illa ağdalı mi olmak
lazim Doğuma giderken