Bugün tam 3 aylık hamileyim. Son günlerde ağzımın tadı hiç yok. Bu yüzden sürekli bir seyler yeme istegi duyuyorum. Yemek yerken sorun yok ama yeme işi bittiyse kötü tat geri geliyor. Mide bulantısı veya kusma şikayetim yok. Sizlere de böyle oldu mu yoksa benim mi takıntım?