Merhaba arkadaşlar bayramın son günü 35+6ydım. O güne kadar hamilelikte mide bulantısı vs çok rahatsızlık çektim. 32. Haftaya kadar aktif çalıştım. 3-4 haftadır evdeydim ve bebeğimin eşyalarını hazırlıyordum herşeyi hazırdı sadece valize koyması kalmıştı. Bayramın son günü arkadaşlarla kahvaltıya gittik dönüşte manzaralı bi yerde bizim hamilelik dış çekim için fotoğraflarımızı çektiler. Sonra bayram ziyaretine gittim akşam eşim annem ben sahile çıktık 1 saat yürüdük dondurma yedik. Daha sonra eşimin halısaha maçı varmış sende evde sıkılma gel istersen beni izle dedi. Bende tamam dedim gidecektim. Annem rahatsızlanırsın bişey olur sana eşin duymaz seni diye beni sıktı kızdım hatta bağırsam duyar dedim ama gitmedim annem telaşlanır diye anneme geldim. Aradan 1 saat geçti eşim gelmek üzere. Tuvalete girdim sanki biraz altıma kaçırmışım gibi veya akıntım olmuş gibi hissettim.çıktım 5 dk geçmedi yeniden tuvaletim geldi oturduğum an suyum gelmeye başladı tuvaletten kalktım biraz daha suyum boşaldı. Anneme söyledim hemen eşimi aradık arabada da dalgasını geçtik eşim inanamıyor. Hemen evimize gittik bebişin kıyafetlerini hazırladık ben duşa girdim gece 2 de hastaneye vardık. Ebe ilk açıklığımın 3-4 cm olduğunu söyledi. Haftam küçük olduğu için ciğer geliştirici yapacaklarını diğer gün 15:00 a kadar doğmazsa 2.doz ilacıda alıp daha rahat doğuracağım söylendi. Ancak 10 dk sonra sancımdan duramıyorum nst de 20-25 lerde sancı ama ben değil yatmak oturamıyorum sürekli geziyorum sancı geldikçe. 10 dk sonra ebe tekrar açıklığa baktı 6cm olmuştu bile ama benim gücüm kalmadı artık epidural istedim. Epidural de çok aşırı acı veren bişey değil acıyor ama dayanılabilir. Ama 2 dk sürcek dediler yarım saatte yapılıyor nerdeyse. Epiduralden sonra biraz rahatladım ama hala hastaneye gittiğimden beri hiç oturmadım yatmadım nst harici. Sonra açıklık 8-9 dediler ebeyle koridorda zıpladık ıkınma çalışması yaptık. O arada doktorum geldi. Hemen doğuma alındım. Ne yalan söyleyeyim en zor kısım ıkınmak belki ben beceremedim bilmiyorum 3-4 ıkınmada gelir sandım en az 15-20 kez ıkındımm. Bu arada ebeler de üstten bastırıyor. Son kez ıkınmamda sakın bırakma dediler nefessiz kaldım yapamıyorum diye bağırdım ama o an içim boşaldı rahatladım eşim çok heyecanlı olduğu için onu almadılar doğum esnasında göbek bağı kesilirken geldi sonra eşi çıktı. Dikişlerim atıldı derken kurtulduk. Bebişim küvezde kalmadı ama bugün sarılığı artmış emme refleksi yok fazla o yüzden hala hastanedeyiz dualarınızı bekliyoruz. Sorusu olan sorabilir