Ssraa Üst bacağıma giriyor iç tarafa doğru ve rahmime doğru ilerliyor kasıklarım falan çok felaket bir acı krampın içe doğru ilerlemesi normal mi sizde de böyle mi oluyor ?? 36+5 son haftalardayız artık post açmaya doyamıyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ssraa hunilimom yaa çayı ağrısı dedikleri bu mu oluyordu, aydınlattığın için teşekkür ederim ama fena bir acıymış bazen doğum sancısı sanıyorum
hunilimom Ssraa sanki vajinan 'daki kemikler kırılıyor gibi oluyor bende de oluyor benimki artık daha şiddet li