adyali34 Kizlar doktorum 41’e kadar beklerim dedi ama aranizda hic 42’ye kadar bekleyen ve ya 42’den sonra dogum yapan oldu mu?
Mamiii20 adyali34 Bende merak ediyorum iki gün sonra tam 41 olucaz doktorum suniyle başlatacak doğumu bir hafta daha beklese nasıl olur
adyali34 Melek_annesi cok aslinda ama acaba bekleyip 42’de yapanda oldu mu merak ediyorum gec dollenmeyle hamile kaldim tam tamina oldugum haftayi bilemiyoruz hic🥺
adyali34 Mamiii20 ayni dusuncedeyim tehlikeye atmak istemem ama gec dollenmeyle hamile kaldigim icin tam tamina hangi haftalardayim bilemiyoruz dogru bir sekilde..