yelizzzzz Kızlar, 18. haftadayım, doktorum 20. haftadan sonra çatlak kremi kullanacaksın dedi ama ben geç kalmak istemiyorum, siz ne yaptınız? ne kullandınız, doğal yağlar işe yarıyormu?
BaharSefvan yelizzzzz en pahalı kremleri de kullansan ilk günden de başlasan çatlayınca çatlıyosun maalesef canım🥴
25agustos yelizzzzz 16 haftada başladım krem değil ama Hindistan cevizi yağı badem yağı zeytin yağı ne bulursam kullandım ama yine de var. Sana da başlamanı tavsiye ederim hergün sür mümkünse yanlarına falan da sür. Ben çok düzenli yapmadım pişmanım 😒
Kfkf 12 haftalık olmadan kullanmaya basladım zaten 3 aylık Dı karnım cıktı. krem degil zeytın yagı duruyorum 28 deyım suan lık bısı yok ama belli olmaz 38 de bıle catlayan varmıs
yelizzzzz Kfkf geç mi kaldım acaba ben yavaş yavaş gözüküyor sanki çatkaklar bide nerelere sürüyorsun nereler çatlar
Kfkf yelizzzzz valla ben göğüslerim catladı o zaman düşün gogus ıc bacak kalça bel karın suruyorum bence basla
Ozge3747 yelizzzzz 18’de başladım ama şu an göbeğim çok büyük olmadığı için sadece karnıma sürüyorum ama birkaç haftaya bacaklarımın yanlarına ve göğüslerime de süreceğim, bir tane de bebek yağı aldım arada bir de ondan sürüyorum aklıma gelince
Ozge3747 yelizzzzz Valla bilmiyorum canım genelde çatlayan yerler buralar diyorlar ama başka yerler de çatlıyorsa artık o kadarı da genetiktir 🤷♀️
Esma_Onur_Roza Haftadan beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum henüz hiç catlagım olmadı ama cogunlukla hındıstan cevızı yagını onerıyorlar
Gizemmdenizz yelizzzzz canım ben de aldım kullandım 10 haftadan sonra hiç bi işe yaramadı şuan 34 haftalık hamileyim catlayacagı varsa Çatlı’yo yani
EvlatKalbinMeyvesi yelizzzzz bana doktorum hiç öyle öneride bulunmamıştı bende hiç birşey kullanmadım şuan 35.haftadayım hiç çatlağım olmadı maşallah diyim umarım bundan sonrada olmaz😇
Kfkf Ben catlak kremıne ınanmıyorum zaten zeytın yagı ve bebek yagı kıtap da okumus dum cıldım cok kuru dıye suruyorum ha suruyorum dıye catlamıcak dıye bır sey yok kımısı dedıgım gıbı 38 haftada bile catlayan var yani
cgdmasyam yelizzzzz Ben 12. Haftada lierac a başladım yanlış hatırlamıyorsam 160 TL’ye almıştık hergün yatmadan önce göbek göğüs ve bacaklarıma sürüyorum biraz bekliyorum sonra giyiniyorum şuanlık memnunum ama belli olmaz tabi 😊