Geçmiş bayramınız kutlu olsun öncelikle guzel anne ve anne adayları 🕊
suan 6+5 haftalık hamileyim geçtiğimiz Pazartesi günü keseyi de gördük kalp atışını da duyduk cok şükür 🤲🏻 Ama 3 gündür az aralıklarla az miktarda pembe akıntım geliyor var mi bu durumda olan ? Doktorum folik asit dışında başka bir ilaç vermedi ama tanıdık bir ebemiz var progestan almamı söyledi eşim akşam alıcak bakalım herhangi bir zararının olmadığını söylediler ama bu akıntı beni cok korkuttu