Beyzanurlina Kızlar ikili test yaptran varmı yanılma payıda varmı acaba bu hafta yaptrıcam siz kacıncı hafta yaptrdınız 12.3 haftalıgım
madl41 Beyzanurlina ben 11 de yaptırdım ama sonradan yaptırmasaydım da olurdu dedim çünkü gereksiz . Bence 4 lü yaptır o daha kesin . Gerçi ne çıkarsa çıksın o senin evladın😌
ikicocuklubiranne Beyzanurlina ben yaptırdım canım herhangi bir problem olmadı 3lü 4lü teste gerek duymadı ve cinsiyeti de öğrendik 😊
Askkokuluyavrum Beyzanurlina tanı koyamazlar ikili testte yüzde yüz diye birşey yok hic bir test yüzde yüz vermiyor ne yazık ki o yüzden sonuc birşey degistirmiceksee bence yaptırma ama ayrıntılıya kesin gir
madl41 Beyzanurlina bana doktor 18. Haftamda yapacak 4lüyü. Bu haftalarda sadece 2 ki test yapılabilir çünkü bebek 4 lü yü yapacak kadar gelişmemiştir.