Kızlar merhaba🌸 36 haftalık hamileyim maglum sıcaklar başladı ve sürekli ter bastığı için klima karşısında yattım sürekli🤦🏻♀️ sonucunda grip olucam burnum tıkalı ve Boğaz baş agrısı başladı. İlaç kullanmadığım için önerebiliceginiz bitkisel ilaçlar var mı nasıl kolay atlatabilirim 🙏🏻