Kızlar 41. Haftadayım açılma sancı yok sadece üç gün önce nişanım geldi o kadar birazdan doktora gidicez inşallah artık yatışım olur dua edin bana sezaryen bile olacaksa olsun artık psikolojim yıkık resmen bebek kakasını yutarsa kordon dolanırsa ne bileyim başı büyürse diye düşünmekten eridim burda nolur dua edin yatırsınlar artık beni Doğuma alsınlar 😢😢😢🤲🏻