Wuuuhuu ateş sizi çağırıyor kızlar🔥Ben sakınan göze çöp batar diye düşünenlerdenim rahatım yani ama kalkıpta kırmızı ışıkta karşıdan karşıya geçmiyorum 😜 Herşeyin fazlası zarar,hamilelik her yıl yaşayabileceğiniz bişey değil,dilediğiniz gibi yaşayın abartmadığınız sürece bişey olmaz diyorum ben.