Dilara91 ya ben doğumu diş cektirmeye benziyorum birazcık.. 😆 hani bilmiyorum hic dişiniz apse yaptı mi veya çürüdu mü ama hani dişe bi hastalık dokunur, once yavas yavaş sızlar, soğuk gecer, bazen kanama yapar, daha sonrasinda ilerler ve gunlerce yemek yerken zorlanirsiniz ağrıdan agzinizi acamazsiniz, yuzunuz şişer basınız bile ağrır ve en sonunda eeh yeter be deyip dişçiye gidersiniz, o koltuk insani ne kadar korkutur oturup agzinizi acar ve kendinizi dişçiye birakirsiniz, katır kutur sesler gelir agzinizdan bi basınç olur sonra dişçiden çıkarsınız, bi iki gun agrir ve sonra ta daa! mucize. tüm acılar gecmis rahat rahat yemek yiyosunuz. Oh be kurtuldum diyosunuz falan..
Dogumda da hemen hemen aynı degil mi? Sadece fark şu, korkunclu dis cektirme anilarini ulu orta yerde anlatan, ortalığı bak şöyle olacak boyle olacak diye velveleye veren insan sayisi az sanki? Ama doğum için oyle mi? Herkesin bi yorumu var.. Normal dogum dusunuyorum dediginde hemen 'ayyyy nasil yapicaksinnn' 'dayanabilcek misin' 'bizim koyde şu şu kadin vardı şöyle şöyle olmuştu tüh ama sana olmaz korkma' gibisinden konuşan yuzlerce insan..
En iyisi hicbirini dinlememek, acıya odaklanmamak, acı elbet olacak, ama sonuca odaklanirsak, sonucta bu 9 aydır -mucize desek de- taşıdığımiz bu 'yuku' dunyaya getirecegiz ve sonsuz bir rahatlama yasayacagiz Allahin izniyle. Hepsi geride kalacak. Aci elbet olacak, bu sorun degil, sonucta kurtulucaz, ayni zamanda cocugumuza kavusucaz. Kaldiramayacagimiz bir sey değil inanın, korkuyu,panigi, etraftan duydugumuz hikayeleri bir kenara bırakırsak rahat olur kendimizi sikmazsak ustesinden geliriz. Nasil olsa gececek, sancı bitecek zor gunler geride kalacak ve artık sefasini surmeye baslayacagiz kucagimizda cennet kokulumuzla. Bunlara odaklanalim, Rabbim kolay sağlıklı hayrli dogum ihsan etsin 🤗