dün akşam 12de hafif adet sancılarım vardı gittik yarım saat içinde 1 cm açılma oldu tabi benim sezeryanlı olduğu için birde 37+4 olduğu için durdurucaz doğumu dediler ilaç tedavisi başladılar şükür cevap verince, biraz zor cevap verdi ama sabaha karşı iyi olunca eve geldim hap'a devam edicem 3 güne kadar demem o ki ben gitmesem belki 3-4 cm kadar açılırdı tek hissettiğim sanki adetim söküldü sökülecek hissi öyleydi nstde 80 çıktı sancı ama hiç rahatsız edici bi sancı değildi rabbim yardım ediyor