Merhaba 10+4 gebeyim 💞
bugün sevdiğim bi ablamdan adetten önce hamile kalırsan kız sonra kalırsan erkek die bişi duydum daha önce böyle bişi duymadım zaten hamile kalma olasılığı adetten sonra 2. Hafta olmuyor mu ? Yada başına böyle bişi gelen var mı ben yumurtlama haftamda kaldım 🤰🏻 Sadece bilgi amaçlı kızlar ❤️