Aralık anneleri selamlar 11+6 günlük hamıleyım 11 nde randevum var ıkılı taramam ıcın yalnız gdecegım devlettekı doktor ve ılk defa gdıorum doktora ıkılı test ıcın geldıgımı söylesem yaparmı yoksa bunun ıcın ayrıyetten randevu almak sartmı cok heyecanlıyım sözler yaptırdınızmı 😌🙏🌸🤗