Gulgulhan34 Nasıl gidiyor hamilelik🥰 sorun yaşayanlar var mı? bebeğini hisseden var mı? İçinizde oynadığını hissediyor musunuz ? ya da sıkıntısı sorunu olanlar var mı arkadaşlar paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻❤️
DemetDuran balasininanasi Gulgulhan34 17 haftalık gebeyim. Ama hareket hissetmiyorum henüz. Sadece karnımda kelebekler uçuyormuş gibi bi his var yada bana oyle geliyor 😀
balasininanasi Merhaba 😊 16 + 2 yiz 👼 Yer degistirdigini vs hissediyorum artik ufak ufak 💕 Bi de sanirim bizimki çok hareketli onun etkisi var. Arada baş dönmesi disinda bi şikayetim yok Allaha şükür 🙏 Bide havalar çok sicak 😅😆
ZehraAlbayrak balasininanasi ben de 13+5im yorumunuzu gorunce sormak istedim arada boyle karnimin altinda ortada ve solda pit pit bisiyler atiyo gibi hissediyorum gaz falan yokken bebek hareketi oyle bisiy mi yoksa seyirme mi oluyo cokmu erken
Gulgulhan34 balasininanasi maşalh canım allah kucağımıza almayı nasip etsin işlh 😁😁 fakat ben hiç ne yer değiştirmesi,ne de kıpırdaması hiçbir şey hissetmiyorum ..herkes soruyor normalde hissedilir diye korkmaya başladım vallahi 😒
balasininanasi ZehraAlbayrak Yani bilemedim ama bence bebek hareketidir 😂 Gaz oldugunda pıt pıt atmiyo bende 🤔 Tabi kişiden kişiye degisir ama bebek hareketi oldugunu düsünüyosan ve hissediyosan öyledir 😊 Benimki o zamanlardayken karnim bi sağa bi sola toplaniyodu öyle anliyodum hareket ettigini 😊
Gulgulhan34 ZehraAlbayrak tatlış o atar damar kan pompalıyor.. bende ilk öyle hissetmiştim. Ama doktorum gülmüştü. Kız daha çok küçük diye ### 😅😇
Yasemin_alancay Merhabalar 15+6 yım ama daha hiç birşey hissetmedim siz ve normal mi daha zamanı var mı hissetmek için
Gulgulhan34 Yasemin_alancay tatlım İnan bende çok tık yok😀 hiç hissetmedim😇 haftaya kesin gitmemlazım ne durumdayız bi görüneyim
balasininanasi Gulgulhan34 Aminn Allah razi olsun sizinde cümlemizin inşallah 🙏💕 Canim dedigim gibi bebekle de alakali olabilir. Bizimki ultrasonda bile yerinde durmuyodu 😂 Hareketli oldugu icindir belkide. 20.haftaya kadar hissedilmez diyolar normalde bence endişe etme 😊
Yasemin_alancay Gulgulhan34 ne zaman hissedicex acaba merakla bekliyorum maşallah hiç bir sıkıntı da yaşamadım şimdiye kadar😊
ZehraAlbayrak balasininanasi bi iki hafta sonra oylemi degilmi anliycam sanirim. Oyle hissediyordum ama simdi atar damar da mantikli geldi😀
balasininanasi Gulgulhan34 Mantikli olabilir 😂 Belkide biz heyecandan herseyi bebek hareketi saniyoruzdur 🙈😂😂
ZehraAlbayrak Gulgulhan34 dogrudur o zaman banada erken geliyo ama ne bilim durup dururken atinca acaba mi dedim. Beklemeye devam😊
Gulgulhan34 balasininanasi haklısın tatlım az önce internetten Banu doktor hanımın videosunu izledim Oda senin dediğin gibi 20 22. haftaya kadar anca hissedersiniz diyor 😇😇😇😇 sağlıklı olsun da Her şey yerinde olsun 🥰😘
Gulgulhan34 Yasemin_alancay maşallah canım sıkıntı yaşamamana sevindim . 😊 bekleyelim 20 22. haftaya kadar yolu varmış 😍
Gulgulhan34 Gulgulhan34 duyguozz26 tatlım gerçekten çok sıcak ayaklarım çok erken değil mi şişmeye başladı parmaklarım 🥰😦😯
duyguozz26 Valla bende 16+5 im sıcaklar dışında bi problem yok, ama hissedemiyorum sanırım ama dalgalanma dedikleri tarzda bişiler hissediyorum çözemedim o yüzden elleşmiyorum karnıma 😂😂
Gulgulhan34 duyguozz26 ya çok tatlısın 🥳🥳🤩 zaten kelebek uçuyor muş gibi dalgalanma gibi hissediyormuşsun aslında işte ben bunların hiçbirini şu an hissedemiyorum 20 22. haftayı bekliyorum 😇😅
duyguozz26 Gulgulhan34 teşekkür ederim anlatamadım işte bilemedim ne hissettiğimi bende 😂 valla benimde ayak altlarım yanıyor alev resmen başka sorun yok şükür olmasında kimsede inşallah 😊🙏🏻🥰
Gulgulhan34 Gulgulhan34 İnan tatlım benimde ayaklarım şişiyor diye moralim çok bozuluyor çok erken olduğu için 🙈😩