kkardelen42 Merhaba anneler 4+5 günlük hamileyim ama aşırı kasık ağrım var sanki ağrıdan altım çıkacak gibi baskı oluyor ne yapmam gerekiyor doktora gidemedim henüz bayram tatilinde öğrendim bebeği ne yapmam gerek kötü bi şey mi normal mi bu durum
BsrSnmr kkardelen42 benim de öyleydi sanki adet olcakmışsın hissi birden kan boşalacakmış hissi çok oldu. Sürekli bakıyodum kan mı geldi diye ama bak 8+6 olduk çok şükür 😊 ama için rahat edicekse git bence doktora
ZehraAlbayrak kkardelen42 benimde oyleydi hep yatardim fena agrirdi simdi gecti masallah 13+5 oldum. Kanama yoksa korkmayin
Nurgulll_ kkardelen42 bende bayram tatilinde öğrendiğim hamile olduğumu doktora gidememiştim benimde çok şiddetli kasık ve bel ağrılarım oldu korkmuştum ama herkes normal olduğunu söyledi şuan 5+2 yim biraz daha hafifledi olabildiğince dinlenmeye çalış ve bol su iç iyi geliyor
Cansubasak Bemimde 4+6 da başladı durmadan ağırıyordu geceleri uyuyamıyordum doktor progestan verdi o rahatlattı beni
sevdicek Aynen o dönemler çok oluyor çok fazla ağır ve anı hareketler yapma olabildiğince dinlenmeye uzanmaya falan çalış bebek yerleşmeye çalışıyor şu an çünkü 😊
Gamzeozdenn 11+5 haftalığm 9. Haftama kadar felaket kasık ağrm olduu adet olcakmşm gibi şimdi iyiym ama
Skn23 kkardelen42 benimde çok aşırı ağrım oldu alttan kasık karın ağrım azalıyor zamanla sonra bitiyor bi süre oluyor malesef🙄 bende adet olucam sandım adet günüm gelmeden kaç gün önce başladı sonra sonra geçiyor