annesininpremsesi canım yemiyorum desen de kilo yapan şeyleri yiyorsun o yüzden kilo alıyorsun. Zayıf hamile kalanlar daha çok kilo alıyor zaten hemilelikte. Cips zaten yararlı değil yeme ekmeği de kes. Bol su iç ve hergün yürüyüş yap. Bundan başka yapılabilecek birşey yok. Ben şekeri, hamurişini kestim ekmek yemiyorum ilk aylarda 5 kilo verdim herşeyi yediğim halde. 2 kişilik yemek diye birşey yok sakın o yanılgıya düşmeyin. Peynir, süt, yoğurt, yumurta, et, balık, kuruyemiş kısacası sağlıklı gıdalarla beslenin özellikle gazlı içeceklerden uzak durun. Çok kilo almak sağlıklı birşey değil