Selam kızlar bugun 38+1 günlük olduk.bebegin gelisimi önde olduğu için ve kilo aldigi icin doktor muayenede rahim agzini yani dogumun baslamasini tetiklediğini söyledi. Eve geldiğimden beri agrım var vajinal kemiklerimde zor yürüyorum . Kilolu olduğum için gobegimde var doktor sezeryan sonrası göbek orayı kapatacağı için iyileşme uzun sürer normal olursa daha iyi olur dedi. Çatı muayenesi sonrası böyle ağrısı olan zor yürüyen oldu mu? Zor oturup kalkıyorum gayet iyiydim öncesinde