ilkerbu Arkadaslar 37. Haftadayım bebeğimin kilosu gayet normaldi 2 hafta sonra 1 kilo almış şuan 3750 olmuş şok oldum başına gelen var mı ne yaptım ben çocuğu şeker hastası yapmış gibi hissediyorum normal doğumda hayal oldu
Fidansvnccm ilkerbu benim ilk gebeligimde 36 haftada 2800 falandi zayif gibi dedi artik ne yiyip ictiysem 2 hafta sonra 3950 olmustu sezeryan olmustum ters diye 38 de
Fidansvnccm Aysnrplt ay canim inan hic hatirlamiyorum 😀 pekmez yedirdi esim zorla onu hatirliyorum :)
Hayal_Demir Benim de gecen hafta 35+4 iken 2770 idi. Bu hafta 36+4 iken 3400 olmus. Dr hata mi oldu diye tekrar olctu ama cok kilo almis maalesef. Seker var bende insallah bebegi olumsuz etkilemez.
ilkerbu EzgiCafer normal doğumda epizyodan çok korkuyodum doktorunda suratını görünce 1 hafta diyet yap dedi yine kilo alırsa pek umudum kalmadı
Nursemomm ilkerbu korkmayın o zaman daha erken doğum olur bebek böyle kilo alırsa normal doğumla riske etmeyin
Bebek2019 ilkerbu niye hayal oldu canım.annem 5 kiloluk Bebek doğurdu normal Doğumla ve hiç sıkıntı olmadı