Herkes gibi bizim de sonunda yazacağımız zaman geldi :) öncelikle çok rahat bir hamilelik geçirdim öyle bulantım, ağrım vs olmadı.. 37. Haftaya kadar çalışmak istiyordum ama üşütünce 35. Haftada ayrılmak zorunda kaldım doğum iznine. 39+5 teki doktor kontrolünde bence ben doğuramicam galiba hala tık yok diyordum doktoruma ama 2 cm açıklık vardı .. 39+6 da gece 23.30 gibi hafif adet ağrısı gibi bisey başladı, anlayamadım önce sonra 02.30 a kadar bekledim, ağrı artınca eşimi uyandırıp doktoru aradık, hastaneye geçin dedi. Yatış yaptık, sabah 6 ya kadar bekledim açıklık 4 cm i geçmedi, ama cok rahattim sonra doktorum geldi suni ve epidural verelim yoksa bütün gün sürer dedi suni sancı kabul ama epidural istemiyorum dedim. Saat 9 a kadar dayandım sancılara, en son suni nin dozu baya arttı, ne zaman doğum olur dedim öğlen 2-4 arası anca dediler kasılmalar daha düzenli değilmiş, açıklık azmış ve bebegin başı yerleşmemiş ve ağrı git gide artacak dediler, epidural e o kadar karsi olan ben öyle olunca epidural istedim, sonrası çok rahattı, 14.30 gibi doğum yaptım. Kızım 2865 gr, 46 cm doğdu. Kontrollerde 3200 gr civarı demişlerdi halbuki.. 3-4 tane dikişim varmış.. gene olsa gene normal doğururum, herkese kolay sağlıklı doğumlar diliyorum:)