Kizlar bugun kontrolum vardi. Bebegim bu hafta cok kilo almis 3400 gr olmus masallah. Gebelik sekerim var o nedenle dr son haftalarda cok dikkatli ol.bebegin ciger gelisimini olumsuz etkiler dedi. Kilosundan ziyade ciger gelisimi icin dikkat etmen lazim dedi. Bir de kasılmalarım cıkti. Sezaryen olacagim icin yuruyusle filan zorlanma dedi. Sizde durumlar ne? Allah'ım saglikla kavustursun yavrularimiza insallah.