Jul51 Kızlar hamilelik süreci 40 haftaya kadarmı 41 haftaya kadarmı anlamadım kimisi 41 hafta dıyor ama ben 38 haftadayım uygulamada Doğuma 15 gun kaldı yazıyor yanı 40 hafta olarak hesaplıyor bir bilginiz varmı
[silindi] Jul51 Bebeğe ve sana bağlı 😀 42 haftaya kadar bekleten doktor da var 40 a kadar bekleten de.
bilnazo68o Jul51 aslinda eksik hesapliyoruz tam olarak degil.her ayi 28 gun kabul ediyoruz. Artan gunlerle 40 i geciyor olmasi lazim :)
Zmrtbdk Jul51 normalde 40 hafta ama bazı bebek rötar yapıyor.😁 Kimi doktor bebek kakasını yapar vs diye daha fazla bekletmezken bazıları da 42. haftaya kadar bekleyebiliyor.Bilmiyorum ama ben sanırım o kadar dayanamaz korkardım o riski almaktan.Umarım 40 ı geçmez.😕
Zmrtbdk bilnazo68o şöyle oluyor artan günlerle 40 hafta ediyor.Eğer her ay 28 çekseydi 40/4 ten gebelik 10 ay ederdi.Ama 40 hafta artık günlerle hesaplanınca 9 ay 10 güne karşılık gelir.Aslında miyadını doldurmuş bir gebelik 40 haftalıktır.Fazlası uzatmalar oluyor 😅
Firdevs3436 Jul51 canım bebek uygulamaya göre gelmio yada illada 40 41 haftaya kadar beklemio 36. Haftadan sonra her an doğum gerçekleşe bilir bn 37+5 de doğum yaptım... Haftada 9. Ayı doldurmuş oluyorsun 9 ay 10 gün sürüede bilir 20 günde 40 haftalık doğan bebekler 10 aylık olmuş oluyor ben tam 9 ay 10 günlükken doğum yaptım