Rubab_2020 Hanımlar ben 7+5 haftalık hamileyim mide bulantılarımdan dolayı tuzu cok tüketmeye başladım şiştiğimin farkındayım yüzügum artık parmağıma olmuyor gebelikte ödem atıcı bir seyler var mi suyun içine katılabilecek bir şeyler 😔
vees Rubab_2020 daha yolun başındasın canım biraz azalt yoksa ilerki vakitte yerinden kalkamazsın bol bol su tüket ödeme en kolay öyle atarsın
Rubab_2020 vees Sudan tiksindin canim içemiyorum ya buz gibi su olacak ya da hiç icmiycem. Herkes diyo yerinden kalkamayacaksin diye 😔
vees Rubab_2020 vallaha başka bişey gelmiyo aklıma ama su ödem için en iyisi ben 39 haftalıgım daha 2 haftadır şişiyorum oda sıcaktan bol bol su içtim ve hala devam alışkanlık oldu kiloda fazla almıyosun