minolak kızlar 19 haftamızda doktorumuz kız dedi daha önce göstermedi şimdi millet değişebilir erkek olabilir diyenler oldu bu haftalarda değişen bebişler oldumu acaba🤭
hunilimom minolak çok zor canım bu haftalarda netleşti cunki ayırt ediliyor çok net banada 17.haftada kız dendi hala aynı 40 hafta bitti 😁 çok zor yani değişmesi
cennet_aka27 minolak bende 19+1 de ögrendim kesin dedi ☺️ zaten cinsiyet organı 16 haftada tamamen oluşmuş oluyor
Hnfe minolak 12.haftada gorduk yuzde 80 erkek demisti 19.haftada doktorum.oglumun resmini cekip verdi bacaklarini ayirdigi icin🙈 sizinde degisecegini zannetmiyorun