Nurlella canım başlarda biraz sık tuvalete çıkabilirsin.Hatta dışkının rengi yeşilimsi ve kıvamı da biraz çamursu olabilir.Birkaç gün içinde düzeliyor.Çok fazla demir ilacı denedim.Hepsi taş gibi kabız yaptı.İnan o daha kötüydü.1 haftada tuvalete çıkıyordum onda da hamile halimle ıkınırken de sıkıntı.Araştırdığım kadarıyla Dünya Sağlık Örgütü’de bu hapı öneriyormuş özellikle gebelere.