Kızlar dün ilk defa yoğun bir şekilde Kahverengi akıntım geldi pantolonuma kadar geçmişti sadece kaşık ağrım oldu o kadar. Çok yorulmadım da aslında. Acile gittim kese büyümüş ama bebek yok dedi. 6 buçuk haftalığım şu an. Acildeki doktor kesenin kenarında kanama var düşük olabilir dedi ilaç ve iğne verdi. Kendi özel doktorum kırmızı pembe değilse sorun yok dedi. Bebeği bazen 8. Haftaya kadar ultrasonda göremiyoruz alttan görebiliyoruz dedi endişelenme dedi ilaçlarını kullan dedi. Salı günü randevum var ama korkuyorum. Bebeği geç gören var mı?