Aesra şuan sadece güneş kremi kullanabilirsin hatta ilk duyduğundan beri kullanmanızı tavsiye ederim ben öyle yaptığim halde yine oldu ilerlemesini belki durdurmuştur die Ümit ediyorm ,Doğumdan sonra geçer diyen de var geçmez diende var 🙄inşh geçer diyelim geçsin 😁benimde yanaklarımda cok oldu,genital bölge gene öyle 😞yüzüme Doğumda terli saçlarımı sürcm inşh fayda eder diyorlar da aşağısı nasıl gececek bilmiyorm 😂estetik fln artık geçmezse 🤪