Zubeydee 36+2 haftalık hamileyim ama bebeğim 3 hafta geriden geliyomuş ne yapmam gerekiyo 😢😔 benim gibi olan var mı
Nk1984 Zubeydee doktorun herhangi bi problem yok diyorsa sakın kafana takma canım.Kilo hic önemli değil,ilk oğlum da 39+3 te 2,810 gr doğdu ama cok sukur cok sağlıklıydı.Şu anda gelişimi de yaşıtlarından önde gidiyor☺️
Ascvk Zubeydee kaşar peyniri muzu cevizi cok tüket canım onlar faydalı oluyormuş bende doğru düzgün bişey yemiyordum ama onları hep yedim çok şükür bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş kilosu doktorum hatta yediklerine biraz dikkat et kilosu önde gidiyor dedi
Nk1984 Zubeydee sen kendine stres yapma,pozitif dusun ki hersey guzel olsun.Doktorlar herseyi bizden cok daha iyi biliyorlar sonuçta 😊
ZalovaLeyla Zubeydee son aylarda bebek daha hızlı kilo alır diyorlar inşallah doğuma kadar artar kilosu sıkma canını. Benim kızımda fazla kiloyla doğmadı. Doğduğunda 2,700 gr dı şimdi turp gibi maşallah.
Kelebegimmm Haftanın ileri yada geri olması kilosuna göremi söyleniyor?öyleyse ben asla kafama takmam
Kelebegimmm Zubeydee boş o bence.bende doğduğum zaman çok zayıf olmuşum yaşamaz bu falan demişler çok çirkin olmuşum😂bu birazda genetik bişey okuduğum kadarıyla.